Donnerstag, 24. März 2016

Jerika als Regenmantel

 Der Tactel von Hilco liegt bestimmt schon seit 5 Jahren in meinem Schrank und war damals auch für eine Kinderjacke eingeplant. Kam wohl nicht dazu...
Jetzt ist aus 1,5 m mit viel Schieben eine etwas verkürzte Jerika für mich daraus geworden. Gefüttert mit Sommersweat und in der Kapuze der Rest eines von mir heiß geliebten Stöffchens.

 

Mit Innentasche für's Handy und das Herzchen hat auf einem kleinen Löchlein, das ich leider erst nach dem Zusammennähen gesehen hatte, einen Platz bekommen ;-).
Jetzt muß der Regen nur noch wärmer werden...

Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Hallo Conny,
Ich wollte mir auch eine Jerika nähen und sie mit einem Interlock füttern. Hast du eine Größe größer zugeschnitten?
Ich bin unsicher. Normalerweise trage ich 38. Wenn ich abmesse sollte ich eher 40 nähen. Das kommt mir aber wieder sehr groß vor.
Wäre für deine Hilfe dankbar.
Liebe Grüße
Natalie

Unknown hat gesagt…

This is how my pal Wesley Virgin's story launches in this shocking and controversial VIDEO.

Wesley was in the military-and soon after leaving-he revealed hidden, "self mind control" tactics that the government and others used to obtain whatever they want.

THESE are the EXACT same methods many famous people (notably those who "come out of nothing") and top business people used to become rich and successful.

You've heard that you utilize only 10% of your brain.

Really, that's because most of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

Maybe that conversation has even occurred INSIDE your very own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind seven years back, while driving a non-registered, trash bucket of a car with a suspended license and with $3.20 in his pocket.

"I'm so fed up with living paycheck to paycheck! When will I finally make it?"

You've been a part of those those conversations, isn't it right?

Your success story is waiting to be written. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

Take Action Now!